Claude ICT Poland Sp. z o.o. (telefonia i CRM TeleCube)
Telefonia internetowa TeleCube.pl jest jedną z najbardziej popularnych i cenionych usług VoIP wśród polskich firm.
Jest usługą, którą charakteryzuje: wieloletnie doświadczenie tak doradców jak i pozostałych pracowników, multikanałowe (telefon, email, czat) wsparcie działu BOK, konkurencyjna cena oraz duży wybór możliwości, zarówno w kwestii rodzaju narzędzi jak i ich poszczególnych opcji.
TeleCube to w głównej mierze: wirtualna centrala telefoniczna.
E-centrala od TeleCube jest idealnym narzędziem do samodzielnego zarządzania wszelkimi kwestiami telekomunikacyjnymi w firmie, w tym przede wszystkim rozmowami telefonicznymi, a także urządzeniami do prowadzenia rozmów.
Firma, której wystarczy 10 stanowisk telefonicznych, może zakupić taką usługę już za 89 zł netto + 23%VAT/miesięcznie, w ramach pakietu Biznes. Pakiet Biznes zawiera m.in. takie funkcje jak:
- tonowe drzewko połączeń IVR,
- kolejkowanie,
- nagrywanie rozmów,
- automatyzacja SMS,
- billing połączeń i statystyki z kolejek,
- poczta głosowa,
- przekierowania,
- fax przez internet,
- książka telefoniczna,
- warunek czasowy,
- bezpłatny wirtualny lektor.
W pakiecie otrzymuje się również możliwość korzystania bezpłatnie m.in. z 10 numerów wewnętrznych i 5 polskich numerów stacjonarnych. Mogą to być numery stacjonarne z puli TeleCube lub przeniesione do TeleCube.
Usługę można odpłatnie rozbudować m.in. o:
- dowolną ilość numerów, w tym także stacjonarnych numerów zagranicznych, z blisko 60 krajów,
- telekonferencje,
- monitorowanie połączeń w czasie rzeczywistym,
- widget typu callback Ringy.
TeleCube udostępnia wirtualną centralę do niezobowiązujących testów. Okres testowy wynosi 14 dni. Aby z niego skorzystać nie trzeba używać karty kredytowej.
Oprócz telefonii VoIP i wirtualnej centrali, TeleCube oferuje wiele innych opcji. Wśród nich warto wymienić:
- usługę SIP Trunk,
- komunikaty powitalne nagrywane przez profesjonalnych lektorów,
- oraz najnowsze narzędzie tj. autorski system TeleCube CRM.
TeleCube CRM (ccrm.pl) miał swoją premierę w maju 2022 roku. W chwili obecnej jego kluczowymi modułami są: rozbudowana Historia Kontaktu (m.in. z możliwością oflagowania i dodania tagów i notatek do konkretnych połączeń czy SMSów), Karta Klienta z opcją importu danych (osób indywidualnych i firm) czy dialer. System CRM od TeleCube jest zintegrowany z e-centralą TeleCube i można go również przetestować przez 14 dni.