Podstawowym celem kampanii jest jednoznaczne wskazanie, że warto poszukiwać i wymagać jakości, a rosnąca świadomość i oczekiwania klientów w tym zakresie są dla branży najskuteczniejszą motywacją oraz bodźcem do rozwoju i samodoskonalenia.
Jest ona zarazem podziękowaniem za osobiste zaangażowanie pracowników i ich silną relacje z firmą. To ich wiedza i motywacja są unikalnym kapitałem i najwyższą wartością obranego przez sieć modelu sprzedaży.
W filozofię działań sieci wpisany jest też ciągły wysiłek, by nieustannie badać i rozwijać potencjalnie mniej szkodliwe produkty, aby dać realny wybór konsumentom.
Zmotywowani i motywujący do odpowiedzialności
Nie ma jakości bez odpowiedzialności – zarówno za to, co jest oferowane klientowi, ale też za to, jak działalność firmy wpływa na otoczenie. Dlatego kampanii eSW #OdpalaszJakość towarzyszy postulat wskazywania na korzyści środowiskowe płynące ze świadomego segregowania opakowań nadających się do recyclingu. Równie ważnym postulatem, o którym mówią organizatorzy, jest ciągłe przypominanie o bezkompromisowej odpowiedzialności za ochronę osób nieletnich przed dostępem do nikotyny.
„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” – pod takim hasłem we wrześniu ub. roku, sieć rozpoczęła też ogólnopolską kampanię #ZeroKompromisów. Jej celem jest uświadamianie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest efektywne i świadome przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom, które nie ukończyły 18. roku życia. W ramach pierwszego etapu kampanii, w blisko 370 punktach sprzedaży sieci przeprowadzono cykl szkoleń dla sprzedawców i rozpowszechniono materiały edukacyjne dla dorosłych konsumentów dotyczące odpowiedzialnego korzystania z produktów.
Materiał informacyjny BAT
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?